روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

بسم الله ...

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۴۶ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی ابن ابی طالب ....

دانشجویان امروز ....

معلمین فردا ....

فراموش نکینیم ...راهی که قدم در آن نهادیم ...

مسیر خطیر پیامبران و معصومین است ...  و تربیت هدف اول آن ...

فراموش نکنیم ... شیرین ترین درس دنیا میتواند بهترین راه برای پرورش هر فرد باشد ....





موفقیتتون رو ببینم ایشالا

امضا
بنت الهدی 
:)
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۷
اسدی

نظرات  (۲)

سلام
این پست به من هیچ ارتباطی نداره فقط خواستم بگم
درست گفتید که ریاضیات با عقل پیوند ناگسستنی داره در واقع ریاضی قدرت تجزیه و تحلیل رو بالا می بره و از این طریق به تفکر و عقلانیت کمک می کنه منتها ادامه جمله رو زیاد موافق نیستم..
عقلانیت در اسلام رابطه مستقیم داره با ایمان و در نتیجه عشق به خدا و هدف الهی آفرینش.. انسان با کمک عقل خداوند را می شناسد و بقیه راه، راه عرفان و عشق و دل است که انسان را به مقام قرب می رساند. در واقع عقل و عقلانیت پیش زمینه و همراه عشق و معرفت هست

موفق باشید
پاسخ:
سلام وسپاس لزف بزرگی که ب وبلاگ ما داشتین

حرفتون کاملا درسته من خودم به شدت طرفدار نظریه عقل برای فهم دین هستم (بو علی سینا )... این پست کاملا آزمایشی بود .. درستش میکنیم الان :)
سلام.
دست گلت درد نکنه .عالیه.
نظرات تکمیلیم رو هم حضوری بهت میگم.
خیلی دلم میخواد هرچه زودتر خودمم دست به تایپ بشم و شروع کنم ولی هنوز برای اسمم تو وبلاگمون به نتیجه نرسیدم.
ما هم ایشالله موفقیتتو ببینیم خواهرم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">