روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

++C

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۲۵ ب.ظ

بعضی درسها ...درسته که باید خیلی خوب تدریس بشند ... اما ...بد نیست که آسون هم گرفته شند ...


دلهره ای که برای این ترم داشتیم ... و هنوز من دارم ....


واحتمالی که به حذف ... میره ...


واعصابی که ازمون خورد شد ...

نمیدونم ارزشش رو داشت یا نه ... ولی تلخی یه سری چیزا از شنبه زیر زبونم مونده ...

چیزایی که گفتنی نیست...



موفقیـــــــــــــــــــد : )


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۲
اسدی

نظرات  (۶)

۰۶ دی ۹۲ ، ۱۸:۵۴ ا.رضازاده
چی بگم آخه...
دست رو دلم نذار...
پاسخ:
الهام تو حذفش کردی ؟
: (
واقعا اون استرسش از همه چی بدتر بود ولی دیگه گذشت بالخره که باید پاسبشه حذفم شه ترم بعدش همین آش و همین کاسه
پاسخ:
یعنی میـــــــــشه ؟ جدا اگه سی پلاسمو بالای 12 بگیرم ... همتونو یه بستنی مهمون میکنم ...
: )
۱۰ دی ۹۲ ، ۲۲:۴۷ ا.رضازاده
عالیه....زود بستنی منو آماده کنم...

پاسخ:
بنت الهدی : بزار من پاس شم !!!!    :|

ای بستنی نخورده !    : )
۱۰ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۴ ا.رضازاده
شما که پاسی با نمره بالا...
عجب استادیه ولی...
اینجوریش رو ندیده بودم...
یاد برگه ای که واسه انتفاد دادبخیر...برگه منوبخونه تمومه...

بستنی رو بچسب...!!
پاسخ:
بنت الهدی : منو میگی ؟ خوبی ؟ من نامه اعمالم سفیــــــــــــــده !!!!
 یعنی تمرین بی تمرین !!!!
ایشالا ... امیدوارم به خودم .. قراره خود کشی کنم تو این دو هفته ببینم به کجا میرسم ...

بعله ... از همین جا به اون دوست خود شیرینی که تو برگه اش نوشته بود سلام به استاد گل و مهربونم ...درود میفرستم : )
روح خسته جمعی از دانشجو هارو واقعا شاد کرد با این حرکت مضحکش ! : )

بستنی رو عشق است ... اگه افتادمم بیا دوتایی بریم بستنی بخوریم و این شاهکارو جشن بگیریم :)
۱۰ دی ۹۲ ، ۲۳:۱۹ ا.رضازاده
بله هدی جان...
نامه اعمال آدم سفید باشه...
اون وقت همه باید خودکشی کنن به جز...اونوقت باید دوباره دبیری ریاضی بردارن...واین روال ادامه دارد...
چی؟!!کی نوشته بود!!!
جی بگم آخه...از مضحک هم گذشته....واقعا بعضی کارهاشون خیلی غیر منظقیه...
چی بگم...ترجیح میدم سکوت کنم...
پس با این حساب من دیگه کارم تمومه...


آفرین ....همینه ....
پاسخ:
بنـــــــــــــــــت الهدی :

نامه اعمال استاد فخارو میگم !!!
وگرنه نامه اعمالم که اوضاعش خرابه ...
نمیدونستی ؟؟؟؟؟ استاد سر کلاس 209  بازنشر داده بودن : )


ترم دیگه میبینمت : )
۱۰ دی ۹۲ ، ۲۳:۳۰ ا.رضازاده
میدونم...
اونی که باید سفید باشه سفید نیست..حداقل واسه من که اینجوریه...
نه!!!!!!!!!!!
خوب واسه منو بازنشر میدادن...!!!!

تا بستنی....!!
پاسخ:
بنت الهدی :عه سنت ... تایید مینمایم
تا بستنی  : )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">