روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

سه هفته بعد ...

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۴۷ ب.ظ


خدا رحم کرد بهمون که سه هفته بیشتر تعطیل نبودیم وگرنه فکر کنم یسریا ماه عسلشونم میرفتن برمیگشتن به ما هم نمیگفتن  :)))))

____ قابل توجه خانمها : ا.ر و م.ک و ... ____ 

:)))

ما در هر صورت شیرینی میخوایم  :)))
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۶
اسدی

نظرات  (۱۶)

بنت الهدی امروز به هر کس رسیدم تو دانشکده تبریک گفتم ...


مبارک همشون باشه خوشبخت شن...... 

معلومه که شیرینی میگیریم از خود شیرینی فرانسه هم میگیریم ( قابل توجه خانومایی که قول شیرینی دادن!!!!)
پاسخ:
ایشالا ...
دیگه یه پرس ناهار برا خانم معلم که چیزی نیست ... کمتر از ناهار اصلا کسر شأن شونه ....: )
مرسی عزیزم...

هدی جون تو سلف دانشگاه میبینمت...

بستنی....
پاسخ:

به به عروس گلم ....

 

عزیزم من که گفتم کنتاکی سه تیکه همین بغل دانشگاه مهمونمون کن حالا بستنی هم میخوای بدی اشکال نداره بعد از ناهار بریم بستنی هم بده بهمون  ...

 

 

هنوز خبری نیست باور کن.

هول نشید.

من حالا حالا ها قصدشو ندارم.

هروقتم خبری شد از اون طرف باید شیرینی بگیرید نه من...

افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!هههههههههههههه

پاسخ:
بنت الهدی : خود شیفته عزیزم تورو نگفتم "م.ک"  کلاس خودمونو گفتم که عروس شده !!!! : )))))






چشم شیرینی هم میدم هدی جون...روچشم....
پاسخ:

عافرین عافرین : )


ناهار کنتاکی  ، حقوقاتونم که ریختن

چه اعتماد ب نفسی داری مریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عجب!!!!!!!
هدی جون خودشیفته رو خوب اومدی.....لایک....
پاسخ:

       مچکرم مچکرم : )



شما ها مگه اسم ندارید آخه ... مگه من رمز خوانی بلدم که این طوری نظر میذارین :////


دفعه بعدی اسمتونو ننویسین نظرتونو پاک میکنم ... { آیکون عصبانی در حد لالیگا }

ای نامردا...

خب فک کردم منو میگین و یه اخباری به گوشتون رسیده...

ای بابا...

باید بروم بیاری؟؟!!!!!!!

والا...

حفظ آبرو هم چیز بدی نیستا...

پاسخ:
تصمیم گرفتم یه سری پست  یه دستی طراحی کنم ...
 
مثکه خیلیا خبری هست و بروی خودشون نمیارن : )))))))

: ))))))
مریم چرا خودتو لو میدی اخه 
چه سریع به خودشم گرفت 
پاسخ:
عاااااااااره دیدی : )))))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** ** **** **** **** ** ** *********

**** **** *******************



پاسخ:
بنت الهدی : قبلا هم گفته بودن نظر های بدون اسم تایید نمیشن 

الهام جان ببخش برای حذف پاسخت

از این به بعد هم لطفا کامنت های بدون اسم رو تایید نکنیم :)
هدی جان پست ی دستی هم طراحی نکنی همینجوریش هم خبر هست و رو نمیشه....اما مشخصه...
مثل نمونه فوق...

دوستان انقدر مریم بانو رو اذیت نکنید اونوقت خبری شد منو دعوت میکنه شما رو نه آ......

پاسخ:
این مریمی که من میبینم جز خونوادشون کسی دیگه ای رو دعوت نمیمنه....اصفهانی و مهمون دعوت کردن !!!!!!!!!!!!

اونم این نوع اصفهانی!!!!!!!!!!!!!

پریسا جون به مریم دل خوش نکن...
تازه از کلاس ما هم یکی رفته 
ع.ا
حالا این م . ک کیه؟؟؟
شنبه حتما باید ببینم کیه
خبر نداشتم به جز ا . ر کس دیگه ایو !
عزیزم اول و آخر از مریم باید شیرینی بگیری
اینکه میگن "دیر و زود داره ، سوخت و سوز نداره" داستان m.k اِ
تازه ازونجایی که میدونین شیرینی ای که از اصفهانی بتونی بگیری خوردن داره
پاسخ:
الهام: این رو راست گفتی...

واقعا اصفهانیه....

خب...واقعا اصفهانیم...ولی خسیسم آیا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

خدایی ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍با رو حق نذارید دیگه...

عه واااااا...

پاسخ:
بنت الهدی : من خدایی قبولت دارم خیلی هم ماهی : )

شوخی ماروهم به دل نگیر :)
 
الهام:  کمی تا قسمتی هستیاااااااااا.....
بگم جریان کلاس متلبو مریم خانــــــــــــــــــــوم؟!؟؟
پاسخ:
فرشته  دوباره کارهای مریم!!!!!!!!!!!

اینجا نه. آبرو داری کنیم...

الهاااااااااااااااام!!!!!!!!!!!!!!!!!

من با شما کااااااااااااااااااااار دارم...

در ضمن حالا من نه،من خسیس ،ولی واقعا این حرفو شما اشتباه متوجه شدی...

میگن اصفهانیا مقتصدن نه خسیس...اوکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
الهام:

نه نه ...مقتصد وخسیس بودن باهم فرق دارن...!!!!!!!!!
لابد ی سری از اصفهانیا مقتصداند و ی سری هم خسیس(!!)....
استاد جهانلو هم که یادآوری کردن...!!!!!!!!!!!!

بابا این استاد جهانلو هم که همش تو این دانشگاه اصفهانیا رو ترور میکنه...

سر ثبت نام کلاس زبان جلوی در وایساد گف تو اصفهانی باید ثبت نام کنی...زودباش پول بده...ایییییییییییییییییییییی خداااااااااااااااااا...

در ضمن فرشته خانووووم...باور کن متلب تقصیر من نبود...این استاد جهانلو همش میچسبونه به اصفهانی بودن.

تازه الهام ،چند روز پیش سر کلاس در حین درس دادن یهو یه تیکه به اصفهانیا انداخت داشت چشمام مثه سیب زمینی (تو کارتون اسباب بازیا)میوفتاد کف دستم...وااااااااااااااااااای...

پاسخ:
الهام:

آخی...خوب سوژه دادی دست استادا....
استاد باهات شوخی میکنه...
واجب شد قضیه کلاس متلب رو بگیا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">