روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در خواست معاونت راهبردی ریاست جمهوری جهت حذف دانشگاه فرهنگیان برخلاف سند تحول بنیادین و غیرقانونی است.


عبد الوحید فیاضی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به نامه محمدباقر نوبخت معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری مبنی بر پیشنهاد حذف قانون تعهد خدمت در آموزش و پرورش اظهار کرد: درخواست معاونت نظارت راهبردی درباره حذف دانشگاه فرهنگیان و تعهد دبیری که در این دانشگاه وجود دارد غیرقانونی است. نوبخت یک معلم است و ما از شخصیت معلمی وی توقع درخواست غیرقانونی را نداشتیم.

وی با تاکید بر اینکه جذب معلم از سایر دانشگاه‌ها بر اساس سند تحول بنیادین ممنوع است، بیان داشت: یکی از زیر سیستم‌های شش‌گانه مطرح شده در سند تحول بنیادین بحث مهم تامین منابع انسانی از دانشگاه فرهنگیان و همین طور احیای این دانشگاه است.

فیاضی ادامه داد: نمایندگان از ارایه چنین درخواستی از سوی نوبخت که کاملا در مغایرت با آیین سند تحول بنیادین است، متعجب هستند. از نظر ما این طرح مردود است و قابل دفاع نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خاطرنشان کرد: مجلس قطعا در این خصوص بر مبنای قانون و سند تحول بنیادین حرکت می‌کند و طرح‌های انحرافی را تایید نمی‌کند.

خبرگزاری آنا

نظرات  (۱)

ممنون از جواب قاطع ومنطقی آقای فیاضی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">