روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

واریزی حقوق خرداد ماه

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ب.ظ

صد و سی هزار تومان 


حقوق این ماه دانشجویانی که برگه ی رضایت مندی از کسری حقوق رو امضا کردن ۱۳۰ تومن دریافتی شون بود

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۳/۲۶
اسدی

نظرات  (۸)

 

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ ?
 ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)?
 (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.
 منتظرتم - بدو - بیا
 (¯`v´¯)
 .`·.¸.·´ ?
 ¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
 (¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸

سلاممممم
اگه با تبادل لوگو و تبادل لینک موافق بودید خبرماااااااااااااان کنیدددددددددددددددددددددددددد
چاکریم

سلام دوست عزیز.
من هم مثل شما ریاضی خوندم. و کارشناس ارشد ریاضی هستم. ولی متاسفانه الان تو یه کار غیر مرتبط مشغول کارم. جبر روزگاره دیگه. خوشحال میشم سری به وبلاگ من بزنی.
امیدوارم موفق باشی.
پاسخ:
سلام
چشم حتما..
نه من فرم رو پر نکردم اما کم کردن!!
یه سری از بچه ها فرم پر نکردن ولی به آموزش حکم کار گزینی دادن.
از اونام کم شده...
در ضمن من شنیدم از افرادی که این ماه کم نشده ماه بعد چهار تا نود هزار تومن کم میشه که میشه معادل سیصد و شصت هزار تومن...دیگه ندن سنگینتره والا...
دلمون خوشه تو دانشگاه اسلامی درس میخونیم...
با این عدالتشون...
متاسفم...
پاسخ:
الهام:
نه، من نه فرم رو پرکردم نه حکم به آموزش دادم، خیلیا اینجوری بودن!!
رفتیم اداره...ازهمه قراره طبق درصد هایی کم بشه ، از همه!!
کدوم عدالت...!

خب وقتی من فرم پر نکردم کی میدونه چند درصد باید از من کم کنن؟!؟!؟!
اگه از اول نمیدادن یه حرفی ... حالا که دادن ما روش حساب باز کردیم نباید اینجوری کنن
پاسخ:
بنت الهدی : سلام ای کاش با اطلاع قبلی بود ... اینکه بدون اطلاع کم کردن ... جای ناراحتی داره
 حکم ها رو که ازمون گرفتن برا همین بود اوانایی که فرماشونو نددن موفق بودند در گرفتن حقوق کامل
الهام:
خیلیا فرم هاشون هم ندادن و ازشون کم شد!!
گفتن دانشگاه تعیین میکنه چه میزانی کم کنیم..!!

من : نتیجه بودجه ندادن به دانشگاهه .. از حقوقامون بودجه سازی میشه :)
تا اونجا که من خبر دارم براساس 20% بوده و شامل سه ماه فروردین واردیبهشت وخرداد بوده تازه اسفند وبهمن هم اگر کم میکردند 130 تومن هم درکار نبود.
علی الحساب از همه 20%را کم کردهاند بعدا بررسی میکنند و خوابگاهی ها رابراساس تعداد ایام هفته اضافه الحاقی میزنند.
پاسخ:
حالا چرا این علی الحساب باید فقط از شهرتهرانی ها کم بشه!!
بی قانونی موج میزنه...
متاسفم..
همه را به تدریج دارند بررسی می کنند.نوبت همه مون میشه اگه به ماه بعد برسه اون ماه هم حساب میکنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">