روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

پاییز ...

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۰ ب.ظ

دانشگاه




پاییز رو به اتمام میرود و به وقت امتحان نزدیک میشویم ...
باآرزوی موفقیت فراوان برای دوستان ...





نظرات  (۴)

از نمایشگاه ماشین دانشکده مون عکس گرفتی دوستم؟!
اینا رو چرا برنمیدارن میبینی؟!
پاسخ:
خودش یه زمانی میشه خاطره ... :)

نمایشگاه ماشینو خوب اومدی ... :)))

 
ممنون از ذوق زیبات.درست میشه
پاسخ:
ممنون از تو که هر وقت تنها موندم بودی ...
 هروقت خسته شدم فهمیدی ...
هر وقت زمین خوردم دستمو گرفتی ..
با شادیم شاد بودی با ناخوشیم ... امید ..
خلاصه دمت گرم رفیق فول آپشنم :)

مخلصیم :)

(یه شیرینی مهمونم کن انقدر ازت تعریف کردم)

فعلا که شما باید شیرینی مهمون کنی

این همه خوب بودم و نمیدونستم؟ خوبه حالا همچین گفتی  الان همه فکر میکنن واقعیته

خیلی شیک و مجلسی تعریف کردی دوست خوبم;)

پاسخ:
واقعیته ... :)
بدون بد نیست ...


من کلا شیک و مجلسی عمل میکنم :)
معماااااا.....
این ماشین مله کیه؟؟ :D

پاسخ:
مال من نیست :) 

وگرنه میبردمتون دور دور :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">