روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

امتحان و استاد

يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

تو شیرینى منم فرهاد،استاد

تو قندى و منم قناد، استاد🍩

به نزدت آمدم دانش بجویم📚

نگیر انقد به من ایراد،استاد😑

به من چه اختلاف آن دو خازن!🔋

الهى که بشن دل شاد، استاد

براى نمره هرجایى دویدم

شدم عین خود سندباد، استاد

فدایت، نمره که ارث پدر نیست💵

کمک کن، واحدم افتاد، استاد!😩

اگر درس تو را از بر نکردم📓

نده منفى، بکن ارشاد، استاد!😐

قلم در دست تو مانند شمشیر✏

همین فرق تو با جلاد،استاد!🔪

غم درس تو را از بس که خوردم

گرفتم زردى و غمباد، استاد!

چرا اشکم اثر بر تو ندارد؟

کشیدى دور دل فولاد، استاد؟؟😧

به من خورده نگیر آنجا که دیدى

دو چرخ خودرو ات کم باد،استاد!😈

تو آهویى براى خانواده🐕

به ما که میرسى، صیاد! ، استاد🐅

اگر دیدى کسى هوشش به تو نیست

همه خوابن! نزن فریاد، استاد!😴

مرا یک آنتراک مهمان نکردى🕝

دلم سرگرمى هم میخواد، استاد!

دو چشمم چپ شده، کج مینویسم

تقلب را بکن آزاد، استاد!😕

رفیقم راضى و من هم که راضى!👬

مزاحمت نکن ایجاد، استاد 

شکنجه میکنى با هر سوالت📋

ندارى تو خودت اولاد، استاد؟👪

اگر شاگرد خوبى هم نبودم

تو خوبى کن بده امداد،استاد!😇

ببین اى مهربان با من چه کردى

شده ورد زبان، استاد استاد

به من گفتى "برو بیرون که حذفى!" 

عجب حرف بدى! ماى گاد! استاااد!! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۵
اسدی

دور همی :)

نظرات  (۴)

وای هدی عالی بود
پاسخ:
بنت الهدی : خواهش دارم ^_^
perfect!
پاسخ:
Tnx my dear friend :) 
not top fiend?!?!?:|
پاسخ:
بابا من بگم غلط فرمودم بیخیال این تاپ فرند میشین :)))))))

پررررررری :|
نفرمایید خــــــــــــــــــــــانــــــــــــــــــــــوم 
پاسخ:
با یه ناهار خوشمزه چه طوری ؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا من یه اشتباهی کردم خوب ... : ))))

حالا خوبه به اون بنده خدا گفتم به کسی نگه : ))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">