روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

روز و شب خواب ریاضی دیده ام

دانشجو معلمان دبیری ریاضی

نمونه سوال

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۴۹ ب.ظ






بچه ها من نرسیدم تایپش کنم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۲
اسدی

نظرات  (۵)

مرسییییییییی هدی جون به موقع بود
پاسخ:
بنت الهدی : خواهش دارم  : )
مرسی......
پاسخ:
بنت الهدی : خواهش دارم  : )

ممنون عزیزم!

پاسخ:
خواهش میکنم بانو : )ضخیم

***با تشکر از شما دوست عزیز***

پاسخ:
ممنون از شما که نظر میذاری و دل مارو گرم میکنی : )
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۰۶ پ.جهان تاب

ممنون دوستم ان شاءالله در++ cموفق بشی

 

پاسخ:
ان شاءالله .... به همچنین : )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">